Αν είστε νέος πελάτης των Super Market ΚΡΗΤΙΚΟΣ για να δημιουργήσετε λογαριασμό στο kritikos-sm.gr θα πρέπει να πατήσετε «Σύνδεση/Εγγραφή». Συμπληρώνετε όλα τα απαραίτητα στοιχεία στη φόρμα εγγραφής και θα λάβετε έναν κωδικό με SMS στο κινητό που δηλώσατε. διεύθυνση email που χρησιμοποιήσατε, θα λάβετε ένα επιβεβαιωτικό email στο οποίο θα αναφέρεται κι ο αριθμός της κάρτας σας Club Card ΚΡΗΤΙΚΟΣ.
Εάν είστε ήδη πελάτης των Super MarketΚΡΗΤΙΚΟΣ θα πρέπει να πατήσετε «Σύνδεση/Εγγραφή» και επιλέγετε Είσοδος. Μπορείτε να συνδεθείτε με δυο τρόπους: είτε χρησιμοποιώντας την κάρτα Club Card που ήδη έχετε, είτε με τον αριθμό του κινητού σας.
Στην περίπτωση που θα κάνετε Σύνδεση με την κάρτα σας, θα συμπληρώσετε τον αριθμό της και στη συνέχεια θα σας ζητηθεί να επιβεβαιώσετε τα στοιχεία σας για λόγους ασφαλείας. Θα λάβετε έναν κωδικό με SMS στο κινητό που δηλώσατε, όπου θα πρέπει να εισάγετε στη φόρμα επιβεβαίωσης των στοιχείων σας.
Στην περίπτωση που θα κάνετε Σύνδεση με το κινητό σας, θα λάβετε έναν κωδικό με SMS στο κινητό σας, όπου θα πρέπει να εισάγετε στη φόρμα επιβεβαίωσης των στοιχείων σας.
Εάν είστε σίγουροι ότι το κινητό και ο κωδικός πρόσβασης που εισάγετε για να συνδεθείτε είναι σωστά, παρακαλώ καλέστε μας στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο τηλέφωνο 801 11 232425 (από σταθερό με χρέωση αστικής μονάδας βάσει τιμοκαταλόγου του παρόχου) ή στο τηλέφωνο 2105558832 για να σας βοηθήσουμε.
Ανάμεσα στα προϊόντα μας θα βρείτε φρέσκο κρέας, τυριά και αλλαντικά, με δυνατότητα να επιλέξετε το επιθυμητό βάρος και το είδος κοπής, όπως ακριβώς και εάν βρισκόσασταν στα φυσικά καταστήματα Super Market ΚΡΗΤΙΚΟΣ.
Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα διαθέτει το μεγαλύτερο δυνατό εύρος προϊόντων από αυτά που βρίσκετε στα φυσικά καταστήματα Super Market ΚΡΗΤΙΚΟΣ, προσφέροντας μια ολοκληρωμένη υπηρεσία ηλεκτρονικών αγορών, προκειμένου να καλύψουμε την πλειοψηφία των αναγκών σας.
Η τιμή που θα χρεωθείτε για κάθε προϊόν είναι αυτή που βλέπετε κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας, ανεξάρτητα από την ημερομηνία παράδοσης.
Εγγραφείτε στο newsletter μας (κάτω δεξιά στην αρχική σελίδα του site μας) και ενημερωθείτε για όλες τις προσφορές και τα νέα μας.
Σε περίπτωση που για κάποιο λόγο δεν μπορούμε να σας παραδώσουμε την παραγγελία σας, θα σας καλέσουμε έτσι ώστε να ορίσουμε νέα ημερομηνία και ώρα παράδοσης. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση θα πρέπει να επικοινωνήσετε καλώντας το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο τηλέφωνο 801 11 232425 (από σταθερό με χρέωση αστικής μονάδας βάσει τιμοκαταλόγου του παρόχου) ή στο τηλέφωνο 2105558832ή μέσω e-mail στη διεύθυνση customer.service@anedik.com.gr .
Η παράδοση γίνεται μέσα στο προκαθορισμένο χρόνο που έχετε ορίσει με τη συμπλήρωση της παραγγελίας σας. Σε περίπτωση που έχει καθυστερήσει η παραγγελία σας , θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας καλώντας το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο τηλέφωνο 801 11 232425 (με χρέωση αστικής μονάδας από σταθερό) ή στο τηλέφωνο 2105558832 και εκπρόσωπος μας θα σας εξυπηρετήσει άμεσα.
Αν δεν μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας, θα πρέπει να μας ενημερώσετε εγκαίρως καλώντας το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο τηλέφωνο 801 11 232425 (με χρέωση αστικής μονάδας από σταθερό) ή στο τηλέφωνο 2105558832
Σε περίπτωση που παραλάβετε λάθος ένα προϊόν θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας καλώντας το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο τηλέφωνο 801 11 232425 (με χρέωση αστικής μονάδας από σταθερό) ή στο τηλέφωνο 2105558832. Κατόπιν συνεννόησης μαζί μας, θα περάσει ο οδηγός μας να σας παραδώσει το σωστό προϊόν και να παραλάβει την επιστροφή σας χωρίς καμία επιβάρυνση.
Στην περίπτωση που ένα προϊόν είναι αλλοιωμένο θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας καλώντας το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο τηλέφωνο 801 11 232425 (με χρέωση αστικής μονάδας από σταθερό) ή στο τηλέφωνο 2105558832. Η εταιρεία μας πέρα από την αντικατάσταση του προϊόντος, θα διερευνήσει και τα αίτια της αλλοίωσης, ενημερώνοντάς σας σχετικά.
Σε περίπτωση που θέλετε να επιστρέψετε ένα προϊόν θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας καλώντας το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο τηλέφωνο 801 11 232425 (με χρέωση αστικής μονάδας από σταθερό) ή στο τηλέφωνο 2105558832. Κατόπιν συνεννόησης, θα περάσει ο οδηγός μας να παραλάβει το προϊόν που δεν θέλετε.
Το προϊόν θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση και σε κλειστή συσκευασία.
Επικοινωνήστε μαζί μας καλώντας το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο τηλέφωνο 801 11 232425 (από σταθερό με χρέωση αστικής μονάδας βάσει τιμοκαταλόγου του παρόχου) ή στο τηλέφωνο 2105558832, ώστε να τακτοποιηθεί άμεσα η λάθος χρέωση.
Βεβαίως. Υπάρχει ειδική φόρμα την οποία συμπληρώνετε με τα στοιχεία σας πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας.
Σε περίπτωση που το τελικό ποσό της παραγγελίας σας είναι μικρότερο από το αρχικό, η διαφορά θα σας επιστραφεί από την εκδότρια τράπεζα της κάρτας σας. Ο χρόνος αποδέσμευσης εξαρτάται από την εκδότρια τράπεζα της κάρτας σας. Για οποιαδήποτε διευκρίνηση μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας καλώντας το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο τηλέφωνο 801 11 232425 (από σταθερό με χρέωση αστικής μονάδας βάσει τιμοκαταλόγου του παρόχου) ή στο τηλέφωνο 2105558832.
Σε περίπτωση που το τελικό ποσό της παραγγελίας σας είναι μεγαλύτερο από το αρχικό, η διαφορά θα πληρωθεί από εσάς κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας. Για οποιαδήποτε διευκρίνηση μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας καλώντας το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο τηλέφωνο 801 11 232425 (από σταθερό με χρέωση αστικής μονάδας βάσει τιμοκαταλόγου του παρόχου) ή στο τηλέφωνο 2105558832.
Βεβαίως! Παρακαλώ γράψτε μας στα σχόλια της παραγγελίας σας πόσα κουπόνια διαθέτετε και το αντίστοιχο ποσό θα αφαιρεθεί από την απόδειξή σας.
Δείτε αν εξυπηρετείστε αναγράφοντας τον ΤΚ σας και ενημερωθείτε για τις διαθέσιμες υπηρεσίες (Easy, Express & Take away) στην περιοχή σας. Πλοηγηθείτε στο site και επιλέξτε ανάμεσα σε χιλιάδες προϊόντα, ανακαλύπτοντας μοναδικές προσφορές. Ορίστε την ημέρα και την ώρα που επιθυμείτε να σας παραδώσουμε ή να παραλάβετε τα ψώνια σας και επιλέξτε τον τρόπο πληρωμής που σας εξυπηρετεί.
Φυσικά! Καλέστε μας στο τηλέφωνο 801 11 232425 (από σταθερό με χρέωση αστικής μονάδας βάσει τιμοκαταλόγου του παρόχου) ή στο τηλέφωνο 2105558832 και θα χαρούμε πολύ να σας εξυπηρετήσουμε. Εναλλακτικά, μπορείτε να καλέσετε στο κοντινότερο κατάστημα της περιοχής σας.
Η εξόφληση της παραγγελίας σας μπορεί να γίνει με τους εξής τρόπους:
1. Με αντικαταβολή. Mε μετρητά κατά την παράδοση ή μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας Visa & Mastercard (POS).
2. Με Online Πληρωμή (με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα) μέσω της πλατφόρμας της Εθνικής Τράπεζας.
3. Με τραπεζική κατάθεση, πάντα μετά από συνεννόηση καλώντας το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο τηλέφωνο 801 11 232425 (από σταθερό με χρέωση αστικής μονάδας βάσει τιμοκαταλόγου του παρόχου) ή στο τηλέφωνο 2105558832. Θα χρειαστεί να επιβεβαιώσουμε την πληρωμή σας πριν την αποστολή της παραγγελίας.
4. Με κουπόνια Ticket Restaurant ή κάρτα Meals & More.
5. Με κουπόνια ΚΡΗΤΙΚΟΣ.
Η παράδοση της παραγγελίας σας μπορεί να γίνει σε οποιαδήποτε πόλη/περιοχή επιθυμείτε, αρκεί να εξυπηρετείται από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα.
Μέσω της υπηρεσίας Take away έχετε τη δυνατότητα να υποβάλλετε την παραγγελία σας online και να παραλάβετε από το φυσικό κατάστημα της αλυσίδας SuperMarket ΚΡΗΤΙΚΟΣ που θα επιλέξετε, την ημέρα και ώρα που επιθυμείτε.
Βεβαίως! Η αυθημερόν παράδοση της παραγγελίας σας είναι εφικτή βάσει της διαθεσιμότητας της εξυπηρέτησης την ώρα που θα επιλέξετε.
Η παράδοση των παραγγελιών πραγματοποιείται Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 – 21:00 και Σάββατο 09:00 – 20:00.
Για παραγγελίες που εξυπηρετούνται μέσω των υπηρεσιών Easy Delivery και Take away δεν υπάρχει ελάχιστο όριο αγορών. Για παραγγελίες που εξυπηρετούνται μέσω της υπηρεσίας Express Delivery το όριο αγορών είναι το ποσό των 5 ευρώ.
Για την υπηρεσία Easy Delivery υπάρχει χρέωση 3 ευρώ για παραγγελίες κάτω από 40 ευρώ. Για την υπηρεσία Express Delivery υπάρχει χρέωση 3 ευρώ ανεξάρτητα από το ύψος της παραγγελίας. Για την υπηρεσία Take away δεν υπάρχει καμία επιπλέον χρέωση.
Αφού ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, θα λάβετε e-mail επιβεβαίωσης με όλα τα στοιχεία της. Με αυτόν τον τρόπο είστε σίγουροι ότι η παραγγελία σας έχει καταχωρηθεί.
Μπορείτε να ακυρώσετε / τροποποιήσετε την παραγγελία σας οποιαδήποτε στιγμή θέλετε, αρκεί να μας ενημερώσετε καλώντας το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο τηλέφωνο 801 11 232425 (από σταθερό με χρέωση αστικής μονάδας βάσει τιμοκαταλόγου του παρόχου) ή στο τηλέφωνο 2105558832
Μπορείτε να δείτε το ιστορικό σας, πατώντας στο προφίλ σας και επιλέγοντας ιστορικό. Μπορείτε επίσης να προσθέσετε ξανά προϊόντα που είχατε επιλέξει στο καλάθι σας για να τα αγοράσετε ξανά.
Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, έχετε τρείς επιλογές για την διαχείριση τυχόν ελλείψεων:
1. Τηλεφωνική επικοινωνία: θα σας καλέσουμε να επιλέξουμε μαζί το προϊόν αντικατάστασης.
2. Έξυπνη αντικατάσταση: θα αντικαταστήσουμε το προϊόν με ένα αντίστοιχης ποιότητας και αξίας.
3. Καμία αλλαγή: θα αφαιρέσουμε το προϊόν από την παραγγελία σας και το τελικό κόστος.