Gold βραβείο στην κατηγορία με τίτλο “Best Initiative for Change to CX Culture” για το έργο Customer Experience Culture απέσπασε η ΚΡΗΤΙΚΟΣ στα Loyalty Awards της Boussias.
Η ΚΡΗΤΙΚΟΣ εμπιστεύθηκε την Hatzi Filax Group για την οργάνωση και υλοποίηση ενός φιλόδοξου προγράμματος ανάπτυξης εταιρικής κουλτούρας για παροχή Εμπειρίας στον Πελάτη (Customer Experience), πανελλαδικά.
Το συγκεκριμένο πρόγραμμα, Customer Experience Expert, ολοκλήρωσε με επιτυχία την μετάβαση της επιχείρησης από το Customer Service στο Customer Experience- CX. Στο πρόγραμμα συμμετείχε όλο το ανθρώπινο δυναμικό της επιχείρησης, το οποίο πλέον έχει ενστερνιστεί την πελατοκεντρική προσέγγιση, την ορθή διαχείριση παραπόνων και επικοινωνίας, ώστε να προσφέρουν στον Πελάτη την πραγματική Εμπειρία που χρειάζεται, αντί για απλή εξυπηρέτηση.
Η ΚΡΗΤΙΚΟΣ ανταποκρινόμενη τις αυξημένες ανάγκες της αγοράς για βελτιστοποίηση της εμπειρίας του καταναλωτή συνεχίζει να επενδύει σ ’αυτή και σε συνδυασμό με τη νέα εικόνα των καταστημάτων, που εμπνέει το σεβασμό και τη φροντίδα σε ένα οικείο και ευχάριστο περιβάλλον, δημιουργεί την καλύτερη αγοραστική εμπειρία!
Η ΚΡΗΤΙΚΟΣ μεγαλώνει για να έχει την αξιοπιστία, τη δύναμη και τις διαδικασίες μιας μεγάλης αλυσίδας, αλλά παραμένει πάντα πιστή στην ανθρώπινη, φιλική εξυπηρέτηση ενός μικρού παντοπωλείου, με προσωπική έγνοια για τη γειτονιά και για κάθε πελάτη ξεχωριστά